Politica de retur

Politica de retur

Informații privind livrarea, recepția și returul produselor – www.albertacasa.ro

1. Ambalare și livrare

Toate produsele comercializate pe site-ul www.albertacasa.ro sunt livrate:

  • În ambalajul original, sigilat, al producătorului;

  • În stare demontată, în colete, pentru a permite transportul în siguranță (cu excepția produselor formate dintr-o singură componentă).

Important: Clientul are obligația de a:

  • Verifica fiecare colet la recepție;

  • Verifica integritatea ambalajelor, cantitatea și calitatea produselor primite;

  • Verifica cu atenție componentele fragile (ex: piese din sticlă).


2. Compatibilitatea produselor

Clientul este responsabil pentru verificarea compatibilității produselor de mobilier (dimensiuni, volum, accesul în incintă) cu spațiul de destinație (locuință, birou etc.).

Societatea nu își asumă răspunderea pentru eventualele probleme apărute din cauza nepotrivirii dimensiunilor produselor cu spațiul disponibil.

În astfel de cazuri, returul se face pe cheltuiala clientului, fie cu un transportator ales de acesta, fie prin serviciul de transport oferit de societate, contra cost.


3. Dreptul de retragere (pentru persoane fizice)

Conform Ordonanței nr. 34/2014 privind protecția consumatorului în contractele la distanță, clientul persoană fizică are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile calendaristice, fără a invoca un motiv și fără alte costuri, cu excepția cheltuielilor de transport (retur).

Termenul de 14 zile curge de la:

  • ziua în care clientul sau o terță persoană desemnată intră în posesia produsului;

  • sau, în cazul livrării mai multor produse/ piese printr-o singură comandă, de la data recepției ultimului produs sau ultimei componente.

Excepții – clientul pierde dreptul de retragere dacă:

  • a utilizat produsul după livrare;

  • produsul a fost realizat la comandă, personalizat conform specificațiilor clientului (dimensiuni, materiale, culori);

  • produsul a fost achiziționat în cadrul unei licitații organizate de societate.


4. Modalitatea de exercitare a dreptului de retragere

Clientul poate notifica intenția de retragere:

  • Prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, la adresa:
    București, str. Monetăriei nr.12, ap.19, sector 1;

  • Sau prin e-mail la: office@albertacasa.ro

Notă: Dacă optați pentru e-mail, este necesar să primiți confirmarea de recepție din partea societății în termen de 3 zile.
În lipsa confirmării, vă rugăm să retrimiteți solicitarea prin poștă, cu confirmare de primire.

Formular de retragere:
Pentru a facilita procedura, vă recomandăm completarea formularului de retragere prin solicitarea acestuia prin e-mail.


5. Condiții de retur

Pentru ca returul să fie acceptat:

  • Produsele trebuie returnate în ambalajul original, în stare perfectă, nefolosite;

  • Clientul este responsabil pentru orice diminuare a valorii produsului cauzată de manipulare necorespunzătoare;

  • În cazul produselor returnate, trebuie returnate și eventualele cadouri promoționale primite.


6. Rambursarea sumelor

În cazul în care comanda a fost achitată, suma plătită va fi rambursată în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la recepționarea produselor returnate de către societate.

Dacă au fost percepute costuri de livrare inițială, acestea vor fi rambursate doar în limita tarifului standard oferit de societate.
Costurile suplimentare rezultate din alegerea unei metode de livrare expres sau speciale nu sunt rambursabile.


Această politică este valabilă doar pentru clienți persoane fizice. Persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retragere conform legislației în vigoare.