Politica de retur

Politica de retur

In situatia in care produsul a fost livrat prin curierul Cargus, optiunea „Deschidere colet” este inclusa in pretul transportului. Produsele se livreaza în ambalajul original, sigilat, al producătorului. Toate produsele comercializate pe website-ul www.albertacasa.ro se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Clientul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ continutul coletelor, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă).
In cazul livrarilor care beneficiaza de optiunea „Deschidere colet”, Clientul are obligatia de a deschide coletele in prezenta personalului curierului, astfel incat, in situatia in care produsele au suportat defectiuni in urma transportului, Clientul sa poate sa sesizese imediat, in scris, Curierul. Orice reclamatie ulterioara a Clientului nu va fi luata in considerare (toate costurile de returnare/ reparare a produselor vor fi suportate de catre Client).
În cazul în care coletele nu ar fi conforme (produs lipsă, deteriorat, referintă incorectă), este preferabil să refuzati coletul. Dacă, totusi, acceptati coletul, sunteti obligat să mentionati rezervele pe bonul de livrare remis de cel care livrează coletul si să comunicati de indata o copie a acestuia la serviciul clienti al www.albertacasa.ro .
Clientul are obligatia de a se asigura cu privire la compatibilitatea (dimensiunile) produselor de mobilier comandate cu tipul de incapere (locuinta) unde vor fi amplasate. Răspunderea Societătii nu poate fi angajată cu privire la acest aspect, iar returul produselor se va face pe cheltuiala clientului si de către un transportator ales de Societate. Societatea nu este responsabila de prejudiciile suferite de Client datorita lipsei de compatibilitate a dimensiunilor produselor comandate. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor returnate rezultata din manipularea acestora.
Folosirea produselor in perioada cuprinsa intre receptia acestora si retragerea din contract duce la pierderea dreptului de retragere al Clientului.
Clientul pierde dreptul de retragere din contract si daca comanda produse care sufera modificari sau sunt personalizate conform specificatiilor acestuia sau daca produsele sunt achizitionate in cadrul unei licitatii efectuate de Societate.
Persoanele fizice (client) au dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Produs sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Perioada de returnare a unui Produs sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Clientul/ sau alt tert indicat de Client  intră în posesia fizică a ultimului Produs (în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat)
– ziua în care Clientul / sau alt tert indicat de Client intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,
In cazul in care Clientul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea transmite optiunea sa de retragere fie prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire la adresa Bucuresti, str.Monetariei nr.12, ap.19, sector1, fie prin e-mail la adresa office@albertacasa.ro. In cazul exercitarii dreptului de retragere prin comunicare transmisa pe e-mail, avand in vedere ca eventuale probleme tehnice pot impiedica primirea e-mailului,  in caz de neconfirmare a receptiei e-mailului in termen de 3 zile de catre Societate, aveti obligatia de a va exercita dreptul de retragere prin comunicare expediata cu mijloace postale cu confirmare de primire..
In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in termen de 14 (paisprezece) zile de la data receptionarii produselor restituite. Pretul platit va fi restituit doar in cazul in care produsele returnate se afla in ambalajul original, in stare perfecta si acestea nu au fost folosite. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor returnate, diminuare rezultata din manipularea acestora si deteriorarea ambalajelor originale.