Livrarea produselor

Livrarea produselor

Termenul de livrare mentionat de catre Societate pe website are caracter pur indicativ, termenul de livrare fiind cel prevazut în confirmarea comenzii.
Livrarea se realizează la adresa indicata de către Client în formularul de comandă, utilizând societati de curierat agreate.
In situatia in care produsul a fost livrat prin curierul Cargus, optiunea „Deschidere colet” este inclusa in pretul transportului. Produsele se livreaza în ambalajul original, sigilat, al producătorului. Toate produsele comercializate pe website-ul www.albertacasa.ro se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Clientul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ continutul coletelor, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă).
In cazul livrarilor care beneficiaza de optiunea „Deschidere colet”, Clientul are obligatia de a deschide coletele in prezenta personalului curierului, astfel incat, in situatia in care produsele au suportat defectiuni in urma transportului, Clientul sa poate sa sesizese imediat, in scris, Curierul. Orice reclamatie ulterioara a Clientului nu va fi luata in considerare (toate costurile de returnare/ reparare a produselor vor fi suportate de catre Client).
 
Pretul privind livrarea produsului/ produselor va fi comunicat pe site in momentul in care produsul este adaugat in cosul de cumparaturi.
In vederea livrarii, curierul agreat va apela clientul pentru a confirma data si ora la care se va efectua livrarea. In caz de absentă al clientului de la adresa mentionata, clientul va trebui, fără întârziere si în mod imperativ să ia legătura cu curierul pentru a organiza receptia produselor. În caz de dificultate în relatia cu curierul sau de imposibilitate de a-l contacta, clientul va contacta telefonic sau prin e-mail Societatea. În cazul în care receptia produselor de către client nu a avut loc în termen de maxim 7 zile de la expediere, produsele vor fi în mod automat restituite de către transportator Societătii pe cheltuiala clientului.
Societatea nu va onora nicio comandă pentru care este furnizată o cutie postală.
Clientul va trebui să informeze Societatea telefonic sau prin e-mail, confirmat printr-o scrisoare recomandată cu confirmare de primire în ambele cazuri, despre orice lipsă, în termen de 2 zile lucrătoare de la livrare si va trebui să mentioneze rezervele sale pe bonul de livrare a produselor remis de către transportator. După trecerea termenului de 2 zile lucrătoare de la data de livrare prevăzură si în cazul nerespectării acestor formalităti, produsele vor fi considerate ca fiind conforme si fără vicii aparente, reclamatiile nemaiputând fi acceptate în mod valabil de către Societate.
În functie de cantitatea produselor comandate si de talia acestora, puteti primi unul sau mai multe colete. Trebuie să verificati că toate coletele primite corespund comenzii dumneavoastră în integralitatea ei.
Este posibil ca, coletele să nu ajungă în acelasi timp, ci la interval de 24 de ore. În acest caz, trebuie precizat pe bonul de primire a primului colet „un singur colet livrat din cele X în asteptare”.
În cazul în care coletele nu ar fi conforme (produs lipsă, deteriorat, referintă incorectă), este preferabil să refuzati coletul. Dacă, totusi, acceptati coletul, sunteti obligat să mentionati rezervele pe bonul de livrare remis de cel care livrează coletul si să comunicati de indata o copie a acestuia la serviciul clienti al www.albertacasa.ro .
Indiferent de locul unde produsele vor fi livrate, este numai obligatia clientului de a verifica produsele înainte de montare pentru a se asigura de perfecta lor conformitate cu comanda.
În caz de livrare de produse neconforme sau deteriorate, clientul va avea posibilitatea să refuze livrarea cu conditia de a face această mentiune pe bonul de livrare.