Costuri de transport

Costuri de transport

Termeni și Condiții privind Livrarea Produselor – Alberta Casa (SC HOME PHILOSOPHY SRL)

1. Informații Generale

Site-ul www.albertacasa.ro oferă livrare pentru toate produsele comercializate, atât pe teritoriul României, cât și în unele țări din Europa. Comenzile sunt procesate și livrate în cel mai scurt timp posibil, în condițiile descrise mai jos.

2. Termen de Livrare

Termenul standard de livrare este de 7–10 zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea produsului, natura comenzii și adresa de livrare. Pentru produsele realizate la comandă sau personalizate, termenul poate varia, iar clientul va fi informat în prealabil.

3. Modalități de Livrare

Produse Standard (sub 20 kg)

Livrarea se face prin curierat rapid (DPD), până la ușa destinatarului

Produse Agabaritice (peste 20 kg)

Produsele grele sau voluminoase se livrează prin casă de expediții, în regim door-to-door.

Notă importantă: Șoferul nu este obligat să transporte coletul în interiorul locuinței. Livrarea se face până la poartă, trotuar sau intrarea în imobil, în funcție de accesul oferit de locație.

Livrare în Europa

Oferim livrare și în anumite țări din Europa.

Taxele de transport internațional sunt calculate individual, în funcție de greutatea si volumul comenzii și adresa de destinație.
Clientul va fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a fi informat cu privire la costul total al livrării înainte de expediere.

4. Costul Livrării

Costul livrării standard este afișat în coșul de cumpărături înainte de finalizarea comenzii, însă poate varia în funcție de:

  • valoarea comenzii,

  • greutatea și volumul produselor,

  • locația de livrare (națională sau internațională).

Comenzi cu peste 3 produse

Pentru comenzile care conțin mai mult de 3 produse, taxa de livrare poate fi recalculată în funcție de volumul total al coletului. Clientul poate solicita eventuale ajustări de preț înainte de finalizarea comenzii.

5. Receptia comenzii

La primirea coletului/ coletelor, te rugăm să verifici integritatea ambalajului. Orice deteriorare vizibilă trebuie menționată curierului și consemnată într-un proces-verbal.
Reclamațiile privind deteriorarea produselor în timpul transportului sunt luate în considerare doar dacă sunt semnalate în momentul livrării.

6. Întârzieri în Livrare

În cazuri excepționale (condiții meteo, trafic, perioade aglomerate, sarbatori etc.), pot apărea întârzieri. În aceste situații, clientul va fi informat în timp util, iar echipa noastră va face tot posibilul pentru a grăbi livrarea.

7. Produse Returnate ca Nerecepționate

Dacă un colet este returnat din motive care nu țin de Alberta Casa (adresă incorectă, refuz nejustificat, clientul nu a fost găsit), ne rezervăm dreptul de a solicita plata în avans pentru retrimiterea comenzii.